De dagen voor de vakantie - Reisverslag uit Sogndal, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu De dagen voor de vakantie - Reisverslag uit Sogndal, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu

De dagen voor de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Maartje

15 Oktober 2017 | Noorwegen, Sogndal

Woensdag was het de bedoeling dat we veldwerk gingen doen helaas kon dat wegens de voorspelling van slecht weer niet door gaan.

Donderdag was het minder weer dus was het toch echt tijd om te beginnen met het maken van de presentatie voor de week na de vakantie. s' Avonds naar het Youth peace conference geweest waar verschillende sprekers over verschillende onderwerpen hebben gesproken.

Vrijdag was nog een dag met leren voor het komende tentamen. En tijd om de laatste voorbereidingen voor het interview. Voor de rest was het een heerlijke rustige avond voor het weekend.

Zaterdag was de eerste echte dag van de vakantie en was het tijd om plezier te maken. Dit was ook zeker gelukt. Ik ben samen met mijn kamergenootje naar het fjord gelopen en daar een heerlijk rustig rondje gelopen. Maar omdat het zo lekker weer was konden we het niet laten om even aan het fjord te gaan zitten en een beetje dag te dromen. Daar hebben we zeker even gezeten. Daarna hebben gezellig een film gekeken. Voor dat me kamergenootje naar het busstation moest om haar bus te halen voor ze naar Tromsø zou vliegen.

Zondag was het een heerlijke dag rustig wakker geworden en omdat het zo'n lekker weer was. Ben ik voor een rondje gaan hardlopen. En daarna toch echt maar begonnen met het inpakken van mijn tas voor ik maandag ook richting Tromsø ging. S middags heb ik na het inpakken nog een lekker rondje door Sogndal gelopen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 9618

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 08 Juli 2017

Half jaar naar Noorwegen voor mijn minor

Landen bezocht: