Inmiddels weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Sogndal, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu Inmiddels weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Sogndal, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu

Inmiddels weer een paar dagen verder

Blijf op de hoogte en volg Maartje

04 Augustus 2017 | Noorwegen, Sogndal

Na een goede reis van Amsterdam naar Bergen. Konden we de dag er na Bergen zelf nog even verkennen. We begonnen bij de toeristen informatie en vervolgde onze weg naar het maritiem museum dat was zeker de moeite waard. Na het museum zijn we terug gelopen naar het centrum. En begon het tijd te worden om onze spullen op te halen in het hostel en naar de boot te lopen. Eenmaal aangekomen bij de opstapplaats voor de boot. Kwamen we de rest van de groep tegen en zijn we gezamenlijk aan boord gestapt waar we 5 uur op zouden zitten. Wat begon met de tocht met slecht weer, werd later gelukkig alleen maar mooier. Toen we aan waren gekomen in de haven van Sogndal stonden er al mensen op ons te wachten met auto's voor de spullen. Helaas was het eigenlijk iets te veel. En moest ik 2 rondes wachten voor ik naar mijn kamer werd gebracht. Maar ondertussen kon ik wel met een student praten en dingen vragen. Eenmaal in het gebouw had ik mijn spullen uitgepakt en was ik gaan slapen.

Net als vandaag was de dag erna een rustige dag en heb ik samen met een paar andere studenten het centrum bezocht. En boodschappen gedaan. s' Avonds gezellig samen in een van de studentenhuizen gegeten.

  • 04 Augustus 2017 - 16:11

    Truus:

    Ik zag een keer op de tv een plaatje van een mooi groot cafe in Bergen met uitzicht op de haven. Ben je daar ook geweest?

  • 04 Augustus 2017 - 17:20

    Maartje De Vries:

    We zijn niet echt in cafés in Bergen geweest. We hadden wel vanaf het hostel uitzicht op de haven.

  • 05 Augustus 2017 - 11:27

    Esmee:

    Het klinkt al heerlijk, Noorwegen is echt zo fantastisch mooi, ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen en vooral heel veel gaat genieten! Xx groetjes

  • 06 Augustus 2017 - 13:54

    Jeannette:

    Een goede reis is een goed begin. Ik wens je een heel prettig en leerzaam verblijf. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en je foto's die je vast wel zult maken.
    Groet uit Schoorl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 9628

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 08 Juli 2017

Half jaar naar Noorwegen voor mijn minor

Landen bezocht: