Het begin van een mooie reis... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu Het begin van een mooie reis... - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Maartje Vries - WaarBenJij.nu

Het begin van een mooie reis...

Blijf op de hoogte en volg Maartje

01 Augustus 2017 | Noorwegen, Bergen

De reis begon vanmorgen al vroeg. Op weg naar Schiphol. Rond een uur of half 8 kon het lange wachten beginnen. Eerst in de rij bij de drop off. Daarna bij de security. Natuurlijk was ik zo slim. Om mijn schaar niet uit mijn etui te halen en dus moest ik die achterlaten op Schiphol. Zonde maar weinig aan te doen.
Vervolgens door naar de eerste gate. Waar te zien was dat de vlucht al 10 minuten vertraging had. Helaas bleef het daar niet bij en vlogen we dik een half uur later als geplant.

Gelukkig hadden we wind mee en waren we na drie kwartier in Kopenhagen. Toen we aankwamen waren we maar liefst uiteindelijk 5 minuten later als geplant geland in Kopenhagen. Of beter gezegd dus eigenlijk netjes op tijd.

Daarna begon wachten voor de volgende vlucht. Dit verliep uiteindelijk best snel door een gesprek dat ik had zitten voeren met een Duitse vrouw die ook naar Bergen vloog samen met haar man om daar hun vakantie te vieren. Vervolgens vlogen we netjes op tijd door naar Bergen. Waar ik in de bus ben gestapt met een paar andere Nederlandse studenten die ik ook al kende van de opleiding in Nederland. Deze hadden een andere vlucht als mij en vlogen via Oslo i.p.v Kopenhagen vandaag.

Eenmaal in Bergen aangekomen ben ik naar het hostel gelopen waar ook een andere medestudent was die ik al in Nederland had leren kennen. Die was gister er al heen gevlogen. We hebben samen gekookt en gegeten. Mogelijk dat we straks nog even over de kade gaan lopen maar dat moeten we nog even zien. Als we niet al te moe zijn na vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 9623

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2017 - 08 Juli 2017

Half jaar naar Noorwegen voor mijn minor

Landen bezocht: